Lite nytt!

Hej :)
Nu tänkte jag dra igång här på bloggen. Imorgon ska jag stå och sälja mina smycken för första gången. Torgmarknad i Hedesunda. Så kom gärna dit :D
Därför har jag lite nya smycken och jag tänkte lägga ut några bilder på dem här.

Det går jättebra att beställa smycken genom att maila eller komentera här på bloggen:)





På söndag åker jag till cypern och blir där i två veckor, så om ni beställer då
så kommer det ta ett tag att få era smycken. Men när jag kommer hem drar allt igång igen.

Kommentarer
Postat av: elina

åh vad duktig du är, vill ha alltihop!! haha.



men jag gillar armbandet med silverkedja mest, och den blå pärlan, vad kostar det? (PAXAR ETT SÅNT!!)

det med rosa pärlorna va också fint, hmmm..



hehe

2010-08-06 @ 23:54:06
Postat av: matilda

jag älskar de första örhängena (den ljusare varianten av dem med träpärlor)! såna vill jag ha. pris? vi kanske kan ta och fixa det i skolan någon dag? :) ha det fint! kram

2010-08-17 @ 21:25:13
URL: http://lindenmatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0